¡Hey! no te lo puedes perder

7 de septiembre de 2017
5 minutos de lectura rápida

Tres exemples que promouen l'emprenedoria a través del joc

PARA SABER MÁS

ENTREVISTA al president de la Asociación Española para la Prevención del Acoso Escolar

CRÓNICA DE una classe on es va testar el joc del projecte GEM per fomentar la cultura emprenedora

SUSCRÍBETE

.....................
educaweb

cursos, másters, enfermería...

.....................
SUPLEMENTO DEL BOLETÍN DE EDUCAWEB
.....................
NOTICIAS
.....................

Tres exemples que promouen l'emprenedoria a través del joc

Avui dia ningú dubta de la importància de comptar amb les competències necessàries per emprendre qualsevol tipus d'iniciativa. També sembla consensuat que resulta necessari renovar el sistema tradicional d'ensenyament i aprenentatge, i que l'ús de tècniques vinculades al joc, la qual cosa avui dia s'entén per gamificació, pot contribuir a això. Aquestes dues qüestions s'han tractat en un seminari organitzat per Educaweb que, sota el títol "L'exploració de les competències emprenedores a través del joc a l'Educació Primària", ha permès conèixer i mostrar un conjunt d'experiències que poden facilitar la tasca dels qui es plantegen aquests objectius. En concret, en aquesta publicació especial trobaràs algunes idees útils i coneixeràs en profunditat tres projectes:
 
  • El programa Cultura Emprenedora a l'Escola de la Diputació de Barcelona o com muntar una cooperativa escolar entre estudiants de Primària
 
  • El projecte Joves Emprenedors de la Fundació La Caixa o com treure partit a la KitCaixa, un conjunt de materials destinat a joves d'AIXÒ, Batxillerat i Formació Professional
 
  • El joc interactiu del GEM (Guidance and Entrepeneurship Mind-Sets through Games), un projecte liderat per Educaweb i dirigit a estudiants del cicle superior de Primària 
 
 

.....................
educaweb
© Copyright Educaonline S.L. 1998-2024