Curs de preparació per a la Prova accés a Grau Superior
Curs de 700 hores lectives que prepara l'alumnat que ha cursat un cicle de grau mitjà de Conducció d'Activitats Fisicoesportives en el Medi Natural per a la superació de la prova d'accés a grau superior.
Condicions d'accés
Haver obtingut el títol del cicle formatiu de grau mitjà.
Datos del curso
- Tipo:Ciclo formativo de grado superior
- Modalidad:Presencial
- Lugar:Barcelona
Temario del curso:
Matèries
Comunes a tots els cicles:
Llengua catalana
Llengua castellana
Llengua estrangera
Matemàtiques
Complement de formació tècnica esportiva:
Activitats aquàtiques
Activitats de fitness i wellness
Activitats físiques i esportives a la natura
Metodologia
Per l'òptim desenvolupament d'aquests estudis combinarem diferents recursos o estratègies com la lectura, el visionat de pel·lícules, l'observació atenta i activa a les explicacions, els debats, la producció de treballs de creació personal o en treball cooperatiu, l'explicitació d'opinions. També es pretén potenciar l'esperit crític, de respecte i de participació de tots els alumnes.
Instal·lacions
Aulari de Via Augusta-Vallmajor
Instal·lacions Esportives Finestrelles
Clubs de Fitness DiR
Piscines Bernat Picornell
¿Te interesa este curso?
Cursos relacionados con: Curs de preparació per a la Prova accés a Grau Superior
| Prueba de Acceso Libre a Ciclos Formativos de Grado Superior Campus Superior de Formación | Presencial - Barcelona |
|---|---|
| Curs d'accés a la Universitat >25 anys FORMACAT-Centre de Formació Professional Catalunya | Presencial - Mataró (Barcelona) |
| FP Técnico Superior en Animación de Actividades Físicas y Deportivas FORMACIÓN UNIVERSITARIA | Distancia |
| Ciclos Grado Superior de Actividades Físicas y Deportivas AITES Centre d'Estudis | Presencial - Barcelona |
| Acceso a Ciclo Grado Superior (Opciones A, B y C) Instituto Inter - Alicante | Presencial - Alicante |
